Just another WordPress.com site

28+

Underbara värme, kan inte säga annat. Idag öppnade jag på jobbet vilket betyder att man får gå hem tidigt 😉 Efter jobbet så fyndade jag lite mer billiga kläder åt tonåringen på Cubus. Älskar den affären, hon blev jätteglad över mera shorts och fin kort sommarkjol. Det är dyrt med sommarlov, hon hänger på badet med kompisar varje dag och det betyder pengar till nåt å äta, inträde och nåt å dricka. Men man vet ju aldrig hur länge värmen håller i sig, så hon SKA absolut göra det, tycker jag. Thats the life as single mother. Imorgon hänger jag på jobbet hela dagen, för jag har stängning. Längtar till lördag när det blir mys med goa vänner. Just det, den här veckan är vi hundvakt till lilla Sixten, eller skit på snöret, som syrran säger 😉

20110629-194117.jpg

20110629-194132.jpg här e han, lille Sixten..

Kommentarer till: "28+" (2)

  1. jag vill oxå ha en SIXTEN!

Kommentera

Etikettmoln

