Just another WordPress.com site

Fredag!!!!!

Lite lätt sommar regn i morse, och nu skiner den underbara solen igen! Fredag gott folk, vad gör ni i helgen?? Själv ska jag umgås med nära och kära, idag blir det lugnt och imorgon blir det en öl el två på en ute pub. Jag hår bara ut på sommaren, de resterande nio månaderna går jag i ide 😉 Tror jag ska dammsuga lite hemma idag, fast med 27+ inne så är det inte lätt. Måste bleka mina hår rötter också, så att ni kan få se min nya frisyr 😉

20110701-120155.jpgSlänger in ett kort på Robin som är jätteduktig på att köra lilla ”moppen”

Kommentera

Etikettmoln

