Just another WordPress.com site

Mys i höst

När semestern är slut så ska min soffa levereras. Så nu sitter jag och kollar lite kuddar och plädar som ska ligga i soffan så att man kan gosa ner sig ordentligt i. Det är ju en låååång vinter … Jag vill ha lite hjälp av er med förslag på färger. Väggarna i rummet är ljust grå, gardinerna för tillfället är ljust gråa med svart på, soffan är mörkgrå. Jag funderar på färger på kuddar och plädar i soffan, ska det vara flera färger, eller bara någon färg+svart?? Någon som vill ge lite tips?

Den här soffan är det, med två nack kuddar =)

Lagerhouse har coola kuddar, jag vill ha i lite olika material.

 

Kommentarer till: "Mys i höst" (1)

  1. Jag tycker att Mio har fina kuddar, kolla in deras hemsida – de har även inspirationsidor. Jättefin soffa, letar efter en liknande fast större (så klart) för att rymma hela min stora familj… 🙂
    Hoppas att du får några riktigt härliga dagar på landet! Kram

Kommentera

Etikettmoln

