Just another WordPress.com site

Appar

Tänkte ta upp det här med ”appar”. Vad har ni för några, ni med smart phones? Min kära dotter visade två som jag tankade hem igår, What’s App och Viber, den första kan man mms:a och sms:a med helt gratis mellan dem som har den. Och Viber kan man ringa gratis med, mellan dem som har den. Jättebra ju 😉

20110718-084021.jpg
Ni ser snyggingen på min bakrundsbild va 😉

20110718-084126.jpg
SMHI appen kollar jag varje dag, så här i semestertider.

20110718-084233.jpg
Sen mitt spel, bubbleshoter som jag blivit beroende av 😉
Tips mottages på fler smarta, roliga appar..

Kommentera

Etikettmoln

