Just another WordPress.com site

Valmöjlighet

Att åka in till Norska Ambasaden igår kändes bra, det var fint och rogivande. Medans vi var där så dök det upp massa Twitter inlägg om att Amy W hittats död, och jag kan säga att jag reagerade inte mer än att jaha. Visst är det tragiskt, men det handlar om en vuxen människa som uppenbarligen hade en dödslängtan. Hon valde ju själv den vägen. Det är möjligt att hon var begåvad, jag lyssnade aldrig på hennes musik, så jag vet inte. Men en än gång, hon var vuxen och valde själv.

Idag orkar jag inte titta mer på nyhetsrapporteringen från Norge, man blir ju känslomässigt helt slut. Just p g a att det handlar om barn och unga som inte hade något val!
Nog om det.

20110724-110059.jpg

Kommentera

Etikettmoln

