Just another WordPress.com site

Restaurang tips

På onsdag ska jag ta med mig dottern och en kompis plus hennes dotter till Koh Phangan. En skitmysig Thai restaurang i huvudstaden. Om ni aldrig varit där så rekommenderar jag den varmt.

20110725-194948.jpg

Kommentarer till: "Restaurang tips" (1)

  1. Ser underbart mysigt ut så jag hoppas att ni fick en toppenkväll och du inget twittrande här inte….. Jag skulle nog gilla det men jag har nog med allt annat jag gör på nätet så jag har helt enkelt inte tid:) Kram på dig!

Kommentera

Etikettmoln

