Just another WordPress.com site

Seriöst

Jag MÅSTE verkligen ta tag i mitt CV! Hur gör man det lättast? Ska jag schemalägga en exakt dag och tid för att få det gjort?
Jag vill verkligen ta chansen att söka nytt jobb i höst. Att fortsätta jobba där jag jobbar är inte bra för varken min mentala hälsa eller den känslomässiga. Det gör för ont att jobba med barn när man älskar barn. Konstigt va? Men det handlar om att jag inte orkar se barn fara illa ….. Det är för tungt helt enkelt.
Den andra biten är att man från ledning får noll uppskattning och ingen chans till vare sig utveckling eller lönepåslag.
Måste bort!
Jag vill känna att jag längtar till att gå till jobbet, så kände jag när jag var på Ericsson så jag vet ju att det går. Nu har man bara ångest över att börja jobba om två veckor….

20110725-223126.jpg

Lämna en kommentar