Just another WordPress.com site

Kan man älska oavsett?

Härlig morgon iaf vädermässigt. Sen kollade jag nyheterna och ser på bedrövelsen i Afrika, dem visade en 3 årig pojke som väger 5 kg! Stackars, jag klickade in mig på Unicef gåvoshop och köpte lite näringsdryck för under 100 lappen…
Sen visade dem en kort intervjuv med ABB’s pappa, han undrade varför sonen inte sköt sig själv….
Jag undrar om man kan älska sina barn oavsett vad dem gjort???

Näe, nu ska jag fixa ordning mig och ta med mig en bra bok och gå till Waynes..

Kommentarer till: "Kan man älska oavsett?" (1)

  1. Nej vilken hemsk tanke. Men nödvändig och viktig.
    Vad tror du?
    Kan man älska dem även efter något sånt?
    Jag vet inte. Känner bara mig otroligt ledsen.
    Hälsningar
    Yohanna

Kommentera

Etikettmoln

