Just another WordPress.com site

Förkylning

Igår gjorde jag ingenting, förutom att jag varvade mellan soffan och sängen. Jag är så seg, trött och hängig. Känns ungefär likadant idag. Blä för att bli sjuk på semestern. Någon därute som har bra tips på att bli av med en förkylning fort? Jag äter frukt, dricker massa vatten och vilar…

20110731-101655.jpg

Kommentarer till: "Förkylning" (2)

  1. Träna… fast det ska du göra för att inte bli sjuk.

    Jag har endast haft en liten förkylning på 1 år sedan jag började träna.

    Så länge du inte har feber så är det väl bäst att hålla igång (vara uppe) men inte anstränga dig för mycket (typ träna osv). Ät som vanligt, men helst inge processad mat. Bra mat för träning är kött, grönsaker, nötter, frön, en del frukt, lite stärkelse och inget socker.

  2. Sv: Självklart får du det, det var en tre-pack med lyktor på Netto (av alla ställen) för typ 120 spänn. Som hittat!

Kommentera

Etikettmoln

