Just another WordPress.com site

Jobb måndag

Somnade jag tidigt igår? Näe, inte alls, sen låg man och vred på sig så när man väl skulle upp var man helt slut. Kom till jobbet och får höra att man ska stänga, yippie vad annars. Fast det löste sig sen så jag slapp. Efter ett samtal med the boss så blev jag bara sååå trött! Ingen stöttning, bara smått idiotiska frågor. Fast hade jag väntat mig något annat?
Sen ruttnar jag på allmänt idiotiska konflikträdda människor !
Jaa ni märker ju, jag visar inte direkt upp min soliga sida…
Tur att man har sina tjejer iaf, som talar om att man är bra. Och dottern hade fixat hemma tills jag kom hem, bara det gör ju att det känns bättre.
På det stora hela en piss dag, men det vänder säkert nångång.

20110808-175743.jpg

Kommentarer till: "Jobb måndag" (1)

  1. Inte så bra start på veckan alltså… Hoppas resten blir bättre!

Kommentera

Etikettmoln

