Just another WordPress.com site

Kungabarn och vi vanliga

Jobbet flöt på idag, inte alltför mycket att göra. Var iväg en tur för en träff med en socialsekreterare, lämnade lite grejer och pratade lite. Det var ett bra samtal.
Efter jobbet var jag in på banken en snabbis, el snabbis och snabbis….. Varför tar det ALLTID så förbaskat lång tid på banken!?!? Två nummer före, ändå fick jag vänta i typ 25 min……
Fixade lite hemma sen, och dottern gick över till sin pappa för att äta. Hon hade absolut ingen lust men kände att hon måste. Vet inte hur jag ska göra snart, jag vill inte att dem ska tappa kontakten helt. Men hur jag än vänder och vrider så är det inte upp till mig längre……
Satt på nätet och kollade runt vid tre när det dyker upp att Vickan är på tjocken. Och den här gången var det ju sant. Skönt, nu kan hon andas ut när hon gjort det som hon är född till att göra. Hoppas allt går bra bara…
Ikväll är det serie start för Blue Bloods, kul.
Hoppas ni andra haft en bra dag!

20110817-182203.jpg

Kommentera

Etikettmoln

