Just another WordPress.com site

Känslor

Har suttit med dottern och pratat i ett par timmar, om ALLT.
När hon tittade på en film kom massa tårar, och jag undrade vad det var..
Handlingen var om barn och deras relation till pappan.
För mig så sa det allt, jag förstår..
Hon vet inte hur det ska lösas och jag kan inte lösa det åt henne.
Men jag finns där med kramar och tröstande ord.
Att behöva handskas med en så pass viktig relation och alla dess tankar är inte lätt för henne.
Och som det ser ut nu så är ingen förändring på gång.
Jag har en ilska i mig som inte bör visas men det är inte lätt.
Fortsättning följer…

20110917-223617.jpg

Kommentera

Etikettmoln

