Just another WordPress.com site

Söndags morgon

Sitter med en latte och kollar Nyhetsmorgon. Vädret ser så där ut idag, så jag tror att jag ska roa mig i tvättstugan. Jag ska nog dra med mig dottern oxå, hon behöver öva 😉 snart dax för henne att börja tvätta sina egna kläder.
I veckan hoppas jag att all sjuk personal är tillbaka på jobbet. Vi börjar veckan med kvällsmöte vilket gör att veckan kommer kännas så lång.
På tisdag får vi vår första matkasse hem från Lina, det ska bli spännande och se hur dem middagarna blir.
Skönt att slippa planera och handla 😉
Ha en skön söndag alla.

20110918-095430.jpg

Kommentarer till: "Söndags morgon" (1)

  1. Spännande med leverans från Linda. Där får du berätta sen vad tycker om det. Man har ju hört massor av åsikter & tankar kring det….. Ha så kul i tvättstugan. Kram kram

Kommentera

Etikettmoln

