Just another WordPress.com site

Torsdag morgon och jag sitter med en latte och väntar på solen. Rycktet säger att det ska bli 20+ idag, vi får väl se.
Igår efter jobbet mötte jag upp min äldsta dotter och åkte iväg till det där lagret som säljer ut kläder från JC, PoP och Brothers and Sisters.
Mycket folk var det och jag tror vi stod i kön till kassan nästan en halvtimme.
Men dottern fyndade, hon köpte 3 par jeans och 5 tröjor/toppar, jag köpte 2 tröjor. Vad betalade vi då?
Joo 510 kr!! Helt galet 🙂

20110929-075718.jpg
Här är jeansen som dottern köpte.

Kommentera

Etikettmoln

