Just another WordPress.com site

Sista fredagen i september

Vilket härligt väder vi hade igår och som vi har idag! Rena sommaren 😉
Underbart och att då ha turen att kunna vara ute hela dagen och tanka sol inför vinter helvetet, är ju underbart!
Efter jobbet igår var jag såå trött så jag landade i soffan och lyfte inte ett finger hemma. Somnade tidigt och vaknade utsövd, nu hoppas jag att jobbet inte blir för tungt idag. Vi dras ju med personal som är sjuka hela tiden och då blir man helt slut.
Försökte peppa en dotter hemma igår som har en hemtenta. Hon är bra hon är duktig, men tror inte att hon kan…
Önskar att båda mina tjejer hade mer tro på sig själva, dem ÄR duktiga, men har lite för höga krav på sig själva…
I helgen blir det fix hemma och massa vila. Nästa vecka är det planerings dagar på jobbet mån-tis, torsdag ska jag på ”grottforskning” som vi kallar det 😉 sen ska jag på nåt möte med dem som vi beställer varor från. Planering av F-möte och massa pedagogiska dokumentationer måste göras färdiga. Det känns som om nästa vecka är full.
Nu ska jag njuta av en latte innan det är dax att springa till bussen.
Ha en härlig fredag, och glöm inte att tanka lite sol!

20110930-082858.jpg

Kommentera

Etikettmoln

