Just another WordPress.com site

Migrän

Började såå bra i köket, tömde massa skåp och började skura ur. Och sen slog migränen till….. Bara proppa i sig tabletter och lägga sig. Man får ju vara glad över att jag inte ens kom ihåg när jag hade migrän sist. När det var över så var det bara att röra sig ut i köket och reda upp kaoset. Men jag har iaf hunnit en bra bit på väg.
Nu har vi käkat och diskat undan så det blir nog lite lata sig i soffan nu.
Underbart väder idag oxå, men solljus var inte min grej idag…. Värmen däremot, den tackar vi för i oktober 😉

20111001-173620.jpg
Jag visste väl att dem var kompisar på riktigt oxå 😉

Kommentera

Etikettmoln

