Just another WordPress.com site

Torsdag 6 okt

Oj vad fort veckan gott, jag hinner inte med. Började dagen med ett besök hos gyn. Det var verkligen på tiden! Cellprov och lite ultraljud för att kolla cystor och annat. Det visade sig iaf att butiken är stängd, jag är officiellt en kärring och det känns faktiskt riktigt bra. Det kom inte som en blixt från klar himmel, jag har misstänkt det i nåt år. Tidigt, ja men man brås ju på sin mamma och hon var ännu yngre än mig. Jag kan ärligt säga att jag gott runt och känt mig annorlunda idag, på ett bra sätt, lite som när man fick första mensen. Fyy faan vad skönt, på ren svenska 🙂
Mitt blodtryck var däremot lite lågt och det kan nog förklara min trötthet och att jag känner mig yr. Men det kan ha och göra med att jag har B12 brist, så idag hämtade jag ut mina piller så nu är det bara att vänta. Imorgon ska jag ta lite prover och sen tillbaka till gyn i nov.

Höstigt väder idag, blåst, mörkt och sen kom regnet …..

20111006-193929.jpg

20111006-193956.jpg

Kommentera

Etikettmoln

