Just another WordPress.com site

12 okt och frost

Jahopp, första frosten imorse. Bara gilla läget nu då.
På jobbet så blev det mest dokumentationer idag, vi har föräldramöte imorgon och då ska det finnas lite att titta på.
Fick lite lagom psykbryt under dagen på folk som ska bry sig i eller lägga sig i hur jag jobbar. Fick lust att dra det här med sköt ditt så sköter jag mitt, eller se om ditt eget hus först.
Jag kan lova att det bokstavligen blixtrade i mitt huvud när jag gick hem. Fy för avundsjuka!

Hemma röjde jag undan lite så att det är fint till helgen när kära bror med familj kommer och hälsar på 🙂

Superduper stolt över tonåringen som fixade ett MVG på Spanska provet. Men det viktigaste av allt är att hon var så stolt över sig själv!

20111012-192847.jpg

Nu slappar vi i soffan och har kollat Adam Live. Tonåringens tweet visades upp i rutan och hon fick svar på sin fråga, och då blev hon ännu gladare 😉

Kommentera

Etikettmoln

