Just another WordPress.com site

Award ;)

Den driftiga, duktiga, snygga Liselotte gav mig en award!

Haha motiveringen var En riktig super mamma med stake att stå upp för sina åsikter.

Tack för det, jag fick ett stort leénde på läpparna 😉

Varför började du blogga?

Ren nyfikenhet, när man väl började så gick det inte att sluta. Men jag trodde aldrig att jag skulle hålla på så här länge..

Vilka bloggar följer du?

Oj, många! Men nämner några som jag kikar in på varje dag. Självklart Liselotte och Cath´s Corner och

Myggis. Sen är det alltid kul att kika in på ”kändis” bloggar så som Katrin, Pernilla och Maggan.

Favoritfäger?

Svart, alltid. Men jag gillar lila, rött turkost också =)

Favoritfilm?

Svårt, många. Jag älskar Die Hard filmerna och alla söta romantiska komedier.

Vilka länder drömmer du om att besöka?

Många! US framförallt, LA, NY, Florida och Hawaii! Men även Paris, Rom etc

 

Dax att skicka vidare några Awards till några av alla bloggvänner.

Skulle vilja skicka tillbaka en till Liselotte, men det går ju inte 😉

Femstjärningt ska ha en award, nu när jag äntligen hittat dig igen.

Myggis en go tjej som skriver om allt i vardagen och lite till.

Monas Universum en hysteriskt rolig tjej som alltid får mig att le.

Cath’s Corner för hennes intressanta tankar och roliga inlägg.

 

Kommentarer till: "Award ;)" (3)

  1. Tack så jättemycket för fin kommentar. Jag ska slicka dina fötter resten av livet för att du skrev ”tjej”!!

  2. Therese - Femstjärnigt sa:

    Grattis till din award! Och tusen tack för min! Den ska jag absolut lägga upp senare…eller i morgon 🙂
    Kramar

  3. Tack snälla goa Anna! Vad glad jag blir:) Grattis till din egen award också förresten. Superkul med lite uppskattning i cybervärlden mellan varven. Jag har redan börjat men inlägget kommer nog först imorn. Kram på dig!

Kommentera

Etikettmoln

