Just another WordPress.com site

Zumba

Maj gadd vad kul jag haft!
Jag överlevde mitt första träningspass på typ 12 år. Började med att värma upp med 15 min på tränings cykel, mest för att jag var där för tidigt och för att min arbetskamrat gjorde det.jag var alltså stum i låren vid start. Men med instruktör Carlos som körde skiten ur oss så gick det 😉
Prova om ni inte gjort det, jag som inte kan koordination för fem öre hängde med ibland och ibland inte. Men det ger sig nog. Jag kan lova att jag aldrig svettats så mycket som jag gjorde idag 😉
Efteråt kom Carlos fram och påpekade att jag måste träna min rygg, haha skoja inte 😉
Han sa oxå lite pedagogiskt att jag var duktig 😉
Nu är jag nyduschad och mör men längtar redan till nästa pass.

20111107-192152.jpg

Kommentera

Etikettmoln

