Just another WordPress.com site

Det sket sig

Skulle ta bort min p-stav idag, som har suttit way too long. Kom dit, fick på någon sorts bedövnings salva och fick sen vänta.
När jag kom in så kände hon efter den och kunde inte hitta, men jag hittade och då sa hon att den sitter väldigt långt in. Efter en koll med ultraljud så såg hon att den satt 2 cm långt in och typ i muskeln.
Där ska den alltså inte sitta. Men eftersom jag satt in den för måånga år sedan så kom dem fram till att det var så nytt då att dem inte riktigt hade koll på hur långt in den ska va.
Det här blir tufft sa gynen. Det är lugnt sa jag, som inte har några problem med smärta.
Efter 15 min grävande och dragande i muskeln och ett svimnings anfall så fick hon ge sig. Den sitter där den sitter och den gör ingen skada.
Om jag vill ta bort den så blir det under narkos.
Jahapp, varför ska nått gå smidigt, det är väl dumt?

20111108-164933.jpg

Kommentera

Etikettmoln

