Just another WordPress.com site

Onsdag

Jaha då var det onsdag och veckan rusar på. Min arm är inte ok idag, det känns konstant som om någon nyper mig inne i armen. Hoppas att det ger med sig imorgon. Jag är lite kyckling med att lyfta kottarna på jobbet eftersom jag är rädd att det ska spricka upp.
Efter jobbet var jag iväg och kollade lite julklappar till mina fina syskonbarn.
Mina kidz däremot tycker att vi ska byta julklappar på nyår, för mamma det är ju billigare att köpa på rean 😉
Absolut, och då får vi mer för pengarna. Så jag e på 😉
Får se hur det blir.
Skickade iväg en första jobbansökan idag! Wiii äntligen fick jag tummen ur…… och skrev klart mitt CV!
Tack Susse! Du sparkade igång mig 😉

Kommentarer till: "Onsdag" (1)

  1. Uhuuu, vad läbbigt! Jag hade säkert svimmat minst tre gånger, blää! Stor kram till dig vännen!

Kommentera

Etikettmoln

