Just another WordPress.com site

Frost Strand och Tuttar

Kallt idag, jäkla nordan vinden kan jag vara utan.
Jobbet flöt på trots kris lite här och där, mycket personal borta nu. Efter jobbet tog jag en repa på Plantagen och Lagerhouse. Köpte lite smått och gott till advent.
Pratade med syster på Whatsapp och dem hade strålande sol och värme. Lite brist på varor i affärerna efter översvämningarna men det ger sig snart.
Imorgon stänger jag på jobbet och är dessutom enda ordinarie personalen på min avdelning och en inskolning på det, yippie. Och självklart börjar bacillerna hoppa på mig, hostar och snorar som kottarna på jobbet.

20111116-195929.jpg
Tonåringen har hittat någon att mysa med 😉

20111116-200031.jpg
Syrran klagar lite över att dem har så långt till stranden, stackars. Jag lider med er …… NOT!

20111116-200146.jpg
Fick kallelse till tuttklämning idag, shit vilka bra tider man jämt får…..suck

Kommentarer till: "Frost Strand och Tuttar" (2)

  1. Jag va på tuttklämning igår 9.30 🙂 Men ring så ändrar dom tiden i ett nafs 🙂

Kommentera

Etikettmoln

