Just another WordPress.com site

Vad säger man?

Som sagt i mitt jobb så blir man sällan förvånad över hur folk fostrar sina barn. Jag brukar ofta säga att barnuppfostran är en mix av hot och mutor. Om du inte äter upp maten får du ingen efterrätt, om du inte borstar tänderna så får du hål och måste borra, om du inte städar undan så får du inte gå ut etc etc. Jag har kört alla dem, men något jag inte gjorde när mina var små det var att locka dem till ”dagis” med godis, glass, bulle, chips etc.
Kan lova att det är vanligt.
Imorse kom en två åring med den här i handen:

20111118-070046.jpg

Kommentarer till: "Vad säger man?" (2)

  1. Eeh, hur tänkte föräldrarna nu?? Som att barn inte utsätts för tillräckligt mycket fett , socker och annat onyttigt ändå…

  2. Skämtar du!? Stört

Kommentera

Etikettmoln

