Just another WordPress.com site

Feliway funkar

Efter 2 1/2 v med hund och 1 v med Feliway så kan jag meddela att det funkar!
Jag har tre katter, och en av dem har verkligen avskytt att vi tagit hem farbror (hunden, alltså). Hon har bara sovit och inte velat äta, dricka el gå på toa.
För en vecka sedan köpte jag en så där dyr hormon vad det nu är, Feliway heter det, och man sätter in en dosa i vägguttaget och sen avsöndrar den någon sorts hormon som katter blir harmonisks av.
Nu idag, märkte jag skillnad. Hon är uppe och går, käkar och går på toa 😉
Jag är glad och katten oxå, även om hon och farbror aldrig kommer bli bästa vänner så står hon iallafall ut 😉

20111129-182944.jpg

Kommentera

Etikettmoln

