Just another WordPress.com site

Tomten och tjuvar

Imorse kom tomten till oss, wiiiii vilken snäll tomte!!
Skickar massor av kramar till den delen av min familj som finns i värmen i Thailand ❤

Stängde på jobbet idag och det var barntomt vid halv fem. Passade på att göra lite sånt som aldrig hinns med annars.
Lite trist avslutning på arbetsdagen då en arbetskompis till mig upptäckte att hennes TVÅ FEMHUNDRALAPPAR som hon haft i sin plånbok OCH ett åkhäfte, inte längre fanns där då hon gick hem…..,.
Det här problemet har vi haft ett tag på jobbet nu, och i början misstänker man föräldrar, syskon och t o m städaren.
Men sedan en tid tillbaka så är det bara inse fakta, det är någon som jobbar bland oss. Någon som har tillgång till vårt omklädningsrum, och som vi inte reagerar på när hon är i omklädningsrummet.
Trist det här med stölder, av folk som man SKA kunna lita på.
Jag uppmanade henne iaf att ringa chefen och göra en polisanmälan.

Köpte lite godsaker till både mig och Morris idag 😉

20111215-193503.jpg

20111215-193515.jpg

Höll på att glömma, ni som bor där jag bor, och vill ha snö. Den kommer på söndag…..wii…

Kommentarer till: "Tomten och tjuvar" (5)

  1. Näe inte nu igen, fy

  2. Vilken tur att jag inte var där. nu kan ni utesluta mig iallafall!!//Psykot

  3. Jag var där men gick tidigt och var aldrig nere hos er! Ha Ha Har gått från sängen till soffan! Det är en bragd! Har inte varit så dålig på länge, spytt i 10 timmar i sträck, så känner mig rätt mör nu. Ville inte ha en karensdag innan jul. Livet suger!

Kommentera

Etikettmoln

