Just another WordPress.com site

Håll i hatten

Hej vad det blåser ute, skönt att vara inne i soffan 😉
Har inte gjort någonting idag, bara legat på soffan och kollat filmer, ätit och druckit latte 😉
Sånna dagar måste man ha. En ledig dag till sen jobb ….

20111225-193522.jpg

Lekte med lite foto appar i iPhonen oxå 😉

Kommentarer till: "Håll i hatten" (2)

  1. Justin Bieber, blääää! Jag har en tonårsdotter här som också är helt såld på honom. Själv tycker jag bara att han är en mespropp till pojkvasker men jag antar att jag helt enkelt är för gammal. Tant hajjar liksom inte grejen med den där Bieber…….:) Låter som om ni haft en superfin jul iaf och det gläder mig såklart. Mysigt umgänge, god mat och finfina klappar precis som hos oss. Härligt! Stor kram och god fortsättning på dig!

Kommentera

Etikettmoln

