Just another WordPress.com site

Tankar som stör

Sov urpissigt inatt, låg vaken mellan 2-5, sen ringde klockan 7…
För mycket tankar i huvudet nu, och det mesta är jobbrelaterat.
Jag kom iaf fram till att det finns en människa på jobbet som jag absolut inte kan jobba med. En energitjuv som ljuger och är lynnig, jag litar inte på människan och falskhet är inget för mig. Jag kan helt enkelt inte se människan i ögonen och hälsa på ett trevligt sätt.
Så jag kom fram till att när chefen är tillbaka från semestern på måndag så tänker jag tala om att jag inte kan jobba med den personen, det blir ett slags ultimatum.
Jag vet att fler tycker som jag, men frågan är om någon mer vågar öppna munnen???

Nu ska vi äta, sen blir det tidigt i säng ikväll…

Kommentarer till: "Tankar som stör" (2)

  1. Tror du chefen bryr sig?! Hon är ju inte personligen drabbad. Du står inte ensam!

  2. Bra Anna! Stå på dig/er nu! Ni kan inte finna er i det här längre! Se till att chefen MÅSTE bry sig! Om ni går ihop, vågar säkert flera öppna munnen.

Kommentera

Etikettmoln

