Just another WordPress.com site

Tacksam

Idag har jag fyndat ett par mörkläggnings gardiner till på Hemtex. Min dotter fick ett par i julklapp också. Nu köpte jag till vardagsrummet. Vi bor högst upp i ett hus , och har stora fönster i vardagsrummet. På sommaren blir det olidligt varmt inne, för att inte tala om ljust. Dem här gardinerna ska ta bort ljuset och en del av värmen. Så nu är det bara invänta sommaren och se 😉

Det jag vill komma fram till är att jag är så oändligt tacksam för att jag överhuvudtaget kan köpa mig dyra gardiner och annat fint hem och ändå ha råd att ge mina tjejer det dem behöver och mat.
Det är ingen självklarhet för många.
Och för oss var det helt omöjligt eller en dröm för bara två år sedan.

Det går inte en ända dag utan att jag skänker en tacksamhets tanke till den personen som gjorde det här möjligt för oss.
När det såg som mörkast ut så gick den här personen in och löste mina skulder, helt utan krav eller baktankar.
Jag har självklart betalat tillbaka och att jag klarade det var p g a att jag fick allt räntefritt.
Jag tror inte att den här personen förstår hur mycket det här betydde för mig, och jag vill en än gång tacka från djupet av mitt hjärta…

Som sagt, varje dag uppskattar jag att vara ”fri”

20120103-174313.jpg

Kommentarer till: "Tacksam" (1)

  1. Sådana vänner är guld värda. Kram

Kommentera

Etikettmoln

