Just another WordPress.com site

Ont och regn

Vet inte om jag gjorde alla fel på Zumban igår el om det är för att jag glömde stretcha. Men vaknar upp med ett ”låst” bäcken och strålande smärta ner i båda benen.
Ringde kiropraktorn men det fanns ingen tid, däremot ringde dem upp sen och fick lite konsultation, Ipren och aktiv vila? Hm går med små steg i och ska försöka stretcha lite..

Ringe till Thailand och pratade lite m syster 😉

Regnet öser ner ute och jag tycker det är mysigt, och bra mycket bättre än snö. Är riktigt nöjd med vintern hittills, var rädd att det skulle bli som förra året el året innan men än så länge ser det bra ut.

Nu ska jag pallra upp mina ben högt i soffan och njuta en latte.

Kommentarer till: "Ont och regn" (3)

  1. Motion är farligt!

  2. Man använder ju muskler saom man glömt bort att de fanns när man kör Zumba.
    Ett tips blir LINNEX. Världens bästa linnement. Men ta bara lite, det är väldigt effekivt

Kommentera

Etikettmoln

