Just another WordPress.com site

Till Matte & Husse

Hej Matte & Husse, jag har det bra. Eller bra och bra, det finns sånna där katter här och dem är inte lika lekfulla som Dolly. Den ena har skrämt iväg mig några gånger, hon hoppade på mig en gång oxå. Jag förstår inte varför, jag ville bara leka lite. En annan av dem där katterna hon morrar så fort hon ser mig, jag fattar ingenting…
Jaja, häromdagen tänkte jag skrämma iväg en ful hund jag såg ute, men det blev inget bra. Jag fick skäll för att J som jag var ute med tydligen halkade.
Inte mitt fel om hon inte kan hålla sig på benen, kan jag tycka då….
Nu har hon massa olika färger på knäna.
Igår var en bra dag iaf, jag fick en ballong! Ni vet hur mycket jag älskar ballonger. Dem andra skrattade åt mig, fattar inte varför…

20120114-094513.jpg

Kul var det iaf. E jagade mig för hon fick ingen, så hon ville tydligen sno min. Men det lyckades hon inte med! När jag lekt klart med ballongen så smällde jag den 😉

20120114-094709.jpg

20120114-094723.jpg

Efter det blev jag trött. Dem andra softade i soffan, t o m katterna men jag fick ligga på golvet. Men jag ska fortsätta med mina puppy eyes tills jag knäcker dem.

20120114-094920.jpg

Fick en godsak häromdagen, och sånt gör ju mig glad.
Nä nu ska jag kolla om jag kan sno till mig lite kattmat. Jag kan ge mig denn på att katterna får godare mat än jag.

20120114-095118.jpg

Blöta pussar och en Fis från mig då..

Kommentarer till: "Till Matte & Husse" (1)

  1. Haha vilken sötnos 🙂

Kommentera

Etikettmoln

