Just another WordPress.com site

Mitt-i-veckan

Wiiii torsdag imorgon, och bara två dagar kvar tills dottern och jag ska till min favorit frisör 🙂

Fick ett trevligt samtal på em, den där människan jag berättat om som är mytoman, den människan var till jobbet idag och hämtade sina grejer.
Wiiiiii! Det betyder att personen inte kommer tillbaka. Skönt!
Klarar inte av falska oärliga personer, och vill inte ha sånna i min närhet.

Januari, den här månaden som jag tycker att vi kan ta bort i kalendern, den är iaf på väg mot sitt slut 😉
Sen kan det bara bli ljusare, varmare och mer hopp 😉

Kalendern den närmsta månaden börjar bli fylld med både roliga och viktiga saker. Sen måste jag fylla i den med lite läkartider oxå, är bara så dålig på att få timmen ur ……
Måste boka tid hos hudläkaren för en genomgång av mina leverfläckar och få nya salvor mot min hud som inte klarar av vinterklimatet.
Sen boka tid hos en ”vanlig” doktor för en konstig värk i ben/fötter som jag haft ett tag nu…

Nä nu ska jag wordfeuda innan brorsan blir arg.
Ha D

Kommentarer till: "Mitt-i-veckan" (1)

  1. Men du va skönt. Skönt att märka att ens handlingar leder till någonting. Någonting som är positivt för er alla på jobbet 🙂

Kommentera

Etikettmoln

