Just another WordPress.com site

Frisör besök

Idag lyxade vi till det ordentlig jag och dottern. Vi var till min absoluta favorit frisör och klippte oss, jag gjorde nya slingor oxå.
Först fick dottern ny frisyr, el hon klippte topparna och fick lite lugg. Det viktiga är att hon blev jätte nöjd.
Sen fick jag nya fina slingor, efter många år med hemma blonderingar så börjar håret repa sig med endast slingor, det är dyrt men den lyxen unnar jag mig nu, och det känns så bra.
Att jag sen har världen duktigaste frisör gör ju att det känns jättebra.

20120121-193600.jpg

Dottern ser nästan mörkhårig ut när hon sitter i torken 😉

20120121-193644.jpg

Färdig och mer än nöjd 😉

20120121-193721.jpg

20120121-193749.jpg

Tack snälla Nettan för att du fixade oss!

Kommentarer till: "Frisör besök" (1)

  1. Fina ni blev!

Kommentera

Etikettmoln

