Just another WordPress.com site

Äntligen torsdag

Blä vilken tung vecka, mycket jobb den här veckan, och mörker och snö…
Jaja, medarbetarsamtalet med chefen är avklarat, och ja, jag är öppen och ärlig med vad jag tycker om mina arbetsuppgifter och chans till utveckling.
Nu är det bara att vänta in löneförhöjningen för att se på riktigt vad chefen tycker.
Kvällsmöte igår som faktiskt var bättre än på länge. Fast jag var tröttare än tröttast. Öppnade 6.30 igår och istället för att åka hem och vända så var jag kvar hela dagen.
Jag tillbringade några timmar vid datorn och fick ihop mitt CV, tyckte att jag fick till det ganska bra och skickade det till bror (som jobbar med sånt). Fick tillbaka ett CV som behöver korrigering i några timmar till, wiii.

Idag hade jag stängning och dagen gick i ett med full barngrupp. En av de nya små kottarna har fattat tycke för mig, det betyder att hon hänger runt halsen på mig som en liten apunge.
Hon vägrar släppa taget och skriker i högan sky om jag måste lämna två sekunder. Gulligt, ja men lite tungt oxå.

Nu är det bara fredag kvar, sen blir det lite god mat hos en arbetskompis som fyller år 😉

På lördag morgon ska jag och tonåringen iväg och kolla Öppet hus på två gymnasieskolor…

20120126-195700.jpg

20120126-195714.jpg

Jag är klar med vinterhelvetet !
Hit med vår nu, tack

Kommentera

Etikettmoln

