Just another WordPress.com site

Dålig bokrea för små barn.

Nu har jag varit på Åhléns bokrea, och den var sorgligt dålig.
Bokrean för vuxna kollade jag inte, så den uttalar jag mig inte om.
Jag handlar till jobbet och är alltså ute efter böcker för barn i åldern 0-3 år.
Jag vill helst ha några pedagogiska böcker, men det kan man se sig i stjärnorna efter. Jag hittade inte en ända bok om färger, former eller siffror. Inte heller några böcker som stimulerar känseln, så man kan känna på olika materiel.
Nä, det blev det vanliga, djur och bilar, suck!

20120222-133346.jpg

Kommentera

Etikettmoln

