Just another WordPress.com site

Sol, fika och möte

Härligt med vår, idag åkte vinterjackan av och vårkappan på 😉

Mötte upp fina Lotta i stan för en latte och lite spännande prat om hennes nästa projekt 😉
Det kommer bli såå bra när det är klart!
Duktiga du, inspirerar som bara attan 😉
Tack för kapslarna, ska prova en när jag kommit hem!

20120303-150559.jpg

När vi sagt hej då så gick jag till Nespresso butiken, maj gadd jag klev rakt in i latte himlen 😉

20120303-150721.jpg

Utanför tjöt sirener från både polisbilar och ambulanser, jag har ingen aning om vad som hänt…

Efter lite inköp av nya kapslar så promenerade jag ner till webbhallen för att hämta ut den trasiga laptopen. Finns inte en chans att jag lägger 2 900 på att laga den. Nu får dottern använda en extern skärm så länge. Kanske att min kära svåger kan byta skärm till en mindre kostnad sen när dem kommit hem från Thailand…

Kommentera

Etikettmoln

