Just another WordPress.com site

Nespresso

Fick ett telefonsamtal idag, det var från Nespresso. Dem ville hälsa mig välkommen som medlem och tala om att jag snart borde kalka av min kaffemaskin. Sen talade hon om att deras kundtjänst har öppet alla dagar i veckan och dygnet runt. Hon sa också att om maskinen går sönder och behöver lagas så har jag FEM års garanti OCH får en lånemaskin under tiden!
Nu snackar vi service big time 🙂

20120322-183514.jpg

20120322-183527.jpg

DET kallar jag att man tar hand om sina kunder! Och efter fem år om min maskin brakar, så kommer jag självklart köpa mig en ny Nespresso.
Älskar den 😉

Kommentera

Etikettmoln

