Just another WordPress.com site

Solig torsdag

Vilken härlig dag det var, solen och värmen är så välkommen! När jag var ute med farbror imorse så svettades jag 😉

Jobb idag var mest torka snor och bajs, fyy vad kottarna är risiga fortfarande.
Aja, nu är vi ute på fm och em så det borde ju vända snart.

Nu ska jag snart se Revenge sen sova. Imorgon ska jag till en arbetskamrat efter jobbet och äta paella 😉

20120322-194620.jpg

Kommentarer till: "Solig torsdag" (2)

  1. En helt underbar torsdag har det varit. Jösses vad jag njutit av solen, värmen och ljuset…..

Kommentera

Etikettmoln

