Just another WordPress.com site

Måndag

Igår blev det tvätt och lite städ hemma, på em kom en kompis över på en latte.
Det var härligt väder ute så jag och farbror hängde lite på balkongen, vill så mycket plantera blommor och bär i lådorna men jag vet ju att det kommer mer snö, så det får vänta ett tag.

20120326-200116.jpg

20120326-200138.jpg

Idag efter jobbet så mötte jag upp dottern i centrum, vi letade idrott skor till henne men inget dög åt fröken. Själv slank jag in till optikern och beställde ett par slipade solglasögon. Det har varit en dröm i många år och nu äntligen är det gjort. Fick bra med rabatter annars hade jag väntat för den här månaden har mycket utgifter. Dottern fyller år, syster har fyllt 30 och Moa fyller år…..
Aja, med halva priset + 300 kr i rabatt så var det nu el aldrig.

Kommentera

Etikettmoln

