Just another WordPress.com site

Stavgång och steg

Hittade ju en stegräknar app häromdagen. Idag har jag använt den, började med att gå av bussen en hållplats tidigare. Bara sånna små förändringar gör ju nytta.
Fick ju låna fina stavar av en jobbar kompis också så idag gick jag hem från jobbet.
Aldrig hade jag väl trott att stavar kunde göra sån skillnad, men efter tio min promenad så hade jag mjölksyra i armarna. Att gå hem idag tog 45 min, så nu har jag en tid att tävla mot 😉

Imorgon blir det inget iaf för jag börjar halv sju och kvällsmöte på det gör att jag jobbar 12 1/2 tim, inte ork kvar att gå hem då…

20120417-170825.jpg

Tantvarning 😉

20120417-170855.jpg

Det blev några steg från imorse till nu.

20120417-170927.jpg

Avslutar promenaden hem med den här trappan..

Kommentarer till: "Stavgång och steg" (1)

  1. Med redig tös där hörru:)

Kommentera

Etikettmoln

