Just another WordPress.com site

Bra start

Idag började jag halv sju på jobbet, som varje onsdag. Vaknade, tittade på klockan och sen flög ur sängen! Klockan var nämligen 6.33 !!!
Eftersom jag öppnar i vårt hus så är det ju bra om jag kommer i tid.
Ringde direkt till det andra huset ( vi är som tur är två hus) och sa att jag försovit mig och kommer så fort som möjligt. 6.47 klev jag på bussen, inte illa pinkat måste jag säga 😉
Var på jobbet sju iaf, så det var ingen större katastrof men väl lite stressig morgon 😉

Ny har jag diskat och tvättat och snart är det mat. I helgen blir det leta balklänning med dottern och förhoppningsvis lite trevligt umgänge med vänner 😉

20120425-162245.jpg

Våren är ju här! Lite mer sol och värme skulle ju inte skada…

Kommentera

Etikettmoln

