Just another WordPress.com site

Snorar vidare

Blää fyy vad jag snorar och hostar nu, om det bara kunde ge sig någon gång!
Ont under näsan oxå, jaa jag gnäller men nu räcker det!
Tre arbetsdagar kvar varav torsdag och fredag är stängningar. Imorgon öppnar jag och ska egentligen gå hem tidigt, men som vanligt kvällsmöte på min tidiga dag. Så det blir ett 12 timmars imorgon, försökte lite fint säga till bossen att jag kanske hoppar kvällsmötet för att orka to och fr istället. Men svaret var typ Försök att orka, det är viktigt med mötet…..
Suck, och dem där kvällsmöterna är ju helt totalt värdelösa. Inga beslut fattas utan vi ältar mest gammalt…

Idag kom jag hem fem och då låg tonåringen på soffan och sov, hon är inte heller på topp…

20120508-185901.jpg

Underbart väder idag iaf 😉

Kommentera

Etikettmoln

