Just another WordPress.com site

Fredag och 20+

15+ imorse när jag gick till jobbet, härligt! Och dagen blev bara varmare. Regnskurar lite till och från på em men varmt så vi var ute hela tiden 🙂
Vi fick en tårta av en förälder, bara så där, som tack som hon sa….
Vissa föräldrar är riktiga guldklimpar!
Den var såå god och tog slut på rasten 😉

20120511-203248.jpg

Tonåringen har kämpat med skolan i veckan trots viruset, men idag var hon hemma. Feber och trött, ingen aptit heller. Mitt börjar ge med sig för idag känner jag att orken börjat komma tillbaka.

Imorgon är vi hemma och tar det lugnt, jag behöver inte ägna helgen åt städning eftersom min äldsta dotter både dammade och fixade golven igår 😉
På söndag ska vi på vernissage, ska bli jättekul att se Emelies fina foton!

Kommentera

Etikettmoln

