Just another WordPress.com site

Studiedag

Planeringsdag på jobbet idag, eller studiedag som det tydligen heter nu. Allt för att vi mer och mer ska bli en skola….

20120528-214005.jpg

När jag gick till jobbet imorse så var vädret fortfarande okey, men när jag åkte hem så kändes det att den där kallfronten parkerat ovanför oss. Satan vad jag frös!

20120528-214147.jpg

Lite mat och sen häng i soffan var det som jag orkade idag.
Energin som kom med solen och värmen försvann när solen försvann..
Ingen ljusning på ett tag heller.

Nä nu vill jag ha roliga nyheter den här veckan! Den som lever får se 😉

20120528-214603.jpg

Kommentera

Etikettmoln

