Just another WordPress.com site

Frisör och busväder

Som sagt, vi hade varmare på juldagen än vad det är nu……
Hit med växthuseffekten tack!

Gårdagen blev riktigt trevlig, efter jobbet mötte jag upp en barndomsvän för en fika. Vi kom inte ihåg när vi träffades sist men gissade på typ 15 år sedan. Nu var hon på snabbvisit i Sweden, annars bor hon på Rhodos. Inte helt fel 😉
Oj vad vi hade mycket att prata om, allt från vad som hänt sen sist och om hur barnen har det etc.
Tack Lollo det var kul, jag får väl ta mig en repa ner till Rhodos nästa gång vi ska ses 😉

Nu ska vi snart åka iväg till salongen, tonåringen ska göra slingor och klippa sig. Jag följer med och hänger lite med bästa frisören Nettan under tiden.

Igår kväll var äldsta dottern på Söderstadion och lyssnade på Avicii, hon hade vantar på sig!?! Hon skickade ett sms när låten Levels spelades, så jag kunde ringa upp och lyssna 😉

20120602-122910.jpg

Kommentera

Etikettmoln

