Just another WordPress.com site

Söndag

Härligt slapp dag, älskar när man inte har några måsten. Jag har tvättat och dammsugit av hemma, men i lugn takt med latte pauser.
Lite sol, lite regn och lite åska idag.
Nu hoppas jag att regnet håller sig borta imorgon då dottern har bal.
Hon var inne på Rix FM festivalen i Kungsan idag och kollade.
Men nu är det balförberedelser här hemma 😉

Jag har en fyra dagars jobbvecka framför mig, eftersom jag tagit semester på onsdag. Skolavslutningen vill jag inte missa, sen en mysig fika på det.

20120610-202513.jpg

Fotade precis innan åsk knallen 😉

Kommentera

Etikettmoln

