Just another WordPress.com site

Arkiv för juni 20, 2012

Böcker

Jag får hem mina böcker nästa vecka, semesterläsningen är säkrad 😉

Jag återkommer med recension sen.

20120620-212122.jpg

20120620-212138.jpg

20120620-212149.jpg

Den sista har jag längtat efter att läsa.

Härlig dag

Var på jobbet i ottan och möttes av en jättefin present från två av våra föräldrar 😉

20120620-201424.jpg
Så tacksam och känner sig så uppskattad när man läser att man betytt så mycket..

Slutade tidigt idag och hade bråttom in till stan för ett möte med två fina tjejer. Det är inte ofta jag har bråttom men när man väl har det så vill man ju att kollektivtrafiken ska funka. Det gjorde den naturligtvis inte. En timme och 25 min tog det in till stan! Morr!
Trevligt och roligt möte iaf och nu är det bara att vänta lite till 😉

Efter mötet sprang jag runt och shoppade lite presenter till fina Isa som fyller 3 på midsommarafton. Sen till posten och postade paketet.
När jag kom hem hade J skurat badrummet, imorgon kommer hantverkaren och tar bort badkaret för att sätta upp en duschvägg istället. Till hösten har jag tänkt köpa mig en tvättmaskin! Lyx!

En dag kvar att jobba den här veckan, och det ska bli varmt imorgon också så man kan njuta värmen på jobbet 😉