Just another WordPress.com site

Den här sorgen

Klarade av att jobba igår, så länge ingen frågar el så. Men tårarna ligger där bak hela tiden. På bussen hem så bara rann dem över ….
Små saker, tankar gör att jag känner mig sprickfärdig.
Att sitta i soffan och känna sig såå ensam. Busan låg alltid i soffan när jag satt där, på kvällarna satt hon alltid på tröskeln till köket och ropade på mig, hon ville ha mat. Att hon alltid kom in i badrummet och kompiskissade med mig…..
Sånna små saker gör mig så ledsen och tom.

Nu försöker vi bara fokusera på dem vi har kvar, att se hennes syster Lille Skutt sörja, ropa och leta är hjärtskärande.
Igår köpte jag en ny klöspelare och en ny kattlåda, det kanske underlättar om hennes doft inte finns kvar…

20120630-081013.jpg

På den lila filten låg alltid Busan…

Igår kväll så borstade jag Lille Skutt tills hon somnade. Hon verkar slappna av lite mer nu.
Livet går vidare, och jag längtar tills minnen av henne inte gör så ont.

20120630-081409.jpg

Lille Skutt somnade gott igår efter borstning ..

Kommentarer till: "Den här sorgen" (1)

  1. Men käraste vännen då:( Kramar dig ända ifrån förorten strax söder om Götet. Känslofyllt det här med husdjur ibland men snart kommer det kännas åtminstone lite bättre. Kanske inte gå över förstås men du lär dig leva med det…… Kram kram

Kommentera

Etikettmoln

