Just another WordPress.com site

Varmt och härligt igår. Tillbringade förmiddagen med att tvätta och på em åkte jag in till stan och Gården.
Jag hängde på härliga Gården vi Norra Bantorget under några timmar. Men guuud vad varmt det var! Det rann om mig, men jag klagar inte.
Satt och skvallrade med en ny bekantskap som jag ” träffat” på twitter. Riktigt kul att äntligen ses 😉

20120708-084734.jpg

20120708-084757.jpg

20120708-084816.jpg

Man var ju helt enkelt tvungen att svalka sig med en kall en 😉
Gården rekommenderas varmt, alla åldrar av folk och trevlig personal och många sittplatser, vilket kan vara svårt att hitta på uteserveringar i stan.

Kommentera

Etikettmoln

