Just another WordPress.com site

Är det ons el tors?

Nu märks det att man har semester, har verkligen ingen koll på vilken dag det är.
Jag har tagit det lugnt idag oxå, vaknade med snurr i huvudet men sen inget mer. Jag har läst, fixat med present till 16 åringen och ätit gott.

Tonåringen tillbringade dagen i stan med kompisar. Någon sån där modellscout synade dottern ordentligt inne på Top Shop och frågade om längd, ålder etc. Tydligen så såg dottern intressant ut, som hon sa.
Hon fick ett visitkort och sa att dem skulle höra av sig till mig (eftersom hon inte är 18).

20120712-183606.jpg

Jag tycker sånt låter kul men min härliga tonåring bara; jag som inte ens vi bli modell 😉

Ikväll kommer min andra dotter hem efter fyra regninga dagar i Dalarna.
Vi får se vad vi hittar på imorgon, vädret får avgöra. Vi ska gå på bio och se den där Rock of ages när det blir dåligt väder, någon som sett den?
Ingen fan av Tom Cruise egentligen men men.

Kommentera

Etikettmoln

